test
Back to top

Niet thuis

Bezorger gemist?

Als je niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor je achter. We komen niet zomaar voor de tweede keer. Hiervoor kun je een afspraak inplannen. Je kunt zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht dat de pakketbezorger achterlaat. Je kunt je keus tot 22:00 uur aan ons doorgeven.

Lukt het ook de tweede keer niet om je pakket te bezorgen? Dan bewaren we het voor je op een Collect & Deliver Depot-locatie bij je in de omgeving. Je hebt dan vijf dagen de tijd om het pakket op afspraak op te halen. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als je jouw pakket ophaalt, anders mogen wij het pakket niet aan je meegeven.

Heb je een vraag?

Ontvang je graag meer informatie, een offerte of heb je een vraag over één van onze producten en diensten? Vul dan dit contactformulier in en wij nemen zo snel als mogelijk contact met je op.